Men oj så fel det kan bli...

Trött som jag e så tog ja p zäbbä kläderna å knalla upp till gymmet, lämna in han vid 18 till barnpassningen,  drar mitt kort genom kortläsaren och det rassla till i maskineriet och jag tog min lilla lapp som kom upp. Meen heeej!!  what´s this??!!  MRL  no no no  jag hade ju bokat mig på bodypumpen juuee trodde jag, shit va göra, fabriken rassla igång där uppe och kom snabbt fram till att mRL inte va nått för mig idag då jag har känningar i mitt onda ben. Tur at tde e så hyggliga i receptionen,  de avboka zäbbä, mig kunde de inte avboka och jag slapp avgiften man får pröjsa 75 spänn om man inte kommer på passen och inte avbokat... Tacka för mig å tog på han kokkorna igen å börja knalla hemmåt, detta blir en låång väg tänkte jag, han gick ju givetvis själv. mindre än halvvägs så ville han sitta, inte mig emot då jag bara hade träningsbyxan å de e ju trekvart eller nått =D

Tog mig upp kl 3,50 i morse med men nu e de bara en dag till, kvinnan jag jobbar för kommer p torsdag igen, lite skönt faktikst, nej ja e inte arbetsshygg, liiite tidigt att knalla upp bara ... ska snart slänga ner huvvet i kudden å sova jamed, sitter här å lyssnar på hur zäbbä snackar med far sin, plörsligt e han inte trött längre haha jaja

Kram från en Trött mipi med krullande linser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0