HELGEN TILL ÄNDA

Ibland så undrar jag vart dagarna tar vägen.. var ju inte länge sen det var helg!! Men nu e ännu en över.
Var på en liten sammankomst hos ett par vänner som köpt hus, ett jättefint hus, det bjöds på Tacos och vin och ananaslikör och en drink, himla trevligt. zebbe jaga runt efter deras hund som e en ganska så gammal tjejja. han skulle lägga filten sin över henne å lyfta upp henne så hon kunde se filmen han kolla på mm ja han e allt för goe.

Själv fick jag sovmorron idag och det har jag inte haft p jag vet inte när så det var helt underbart! Underbar göbbö ja har =)))          ja sova så gott det gick när de åkte runt på bobbycar å andra bilar man kan åka på haha då kan man undra hur det låter hos grannarna under om det låter som det gör en trappa upp till sovrummet hahahahahha  ööhh vill nog inte vet!! Har sagt att det inte gör nået iaf.

Var till nåra andra vänner idag med en tunna som vi hade när vi paddla i sommras, satt där å tjöta en stund, vart till deras häst å zäbbä red lite det tyckte han va kul men det som mest roligast var nog när han va med å mocka skit hahahah och skulle ut med den lilla skottkärran till dynghögen.. va han kämpa, det var verkligen ett videofilms ögonblick men den hade vi ju inte med oss *ATTANS*  men det blev nåra kort tagna iaf som vi ska få skickade till oss!! Känner hur tröttheten kommer smygandes på mig... gurgel....  blir nog en tidig kväll idag.

Dags att boka upp sig på veckans träningspass oxå!!  TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0