FREDAG =)

Japp  nu e de fredag... igen !! =P    fy sjutton va dagarna rusar iväg, snart jul å sen påsk å sen Mipis födelsedag och sen midsommar och sen jul igen...  hjälp!!  hinner inte med känner jag!!

Idag så tog jag och min lille kille Zäbbä en promenad till kyrkogården och minneslunden, det är min pappas fördelsedag, han skulle fyllt 59 idag om han hade vart kvar hos oss :'(  Det är 8,5 år sen nästan som han fick hjärnblödning och somnade in. tiden går fort. Detta innebär att det är 7 år sen jag flytta till Göteborg, shit azzå... och vad har jag åstakommit på dessa 7 år då.. studieskulder, som tack å lov e färdigbetalda *puuh* gött å slippa skiten,  men ingen utbildning resulterade det i =((    tillkom som ny inventarie på förskolan jag jobbade på,  träffa världens underbaraste kille och vi fick sen i våran tur världens underbaraste Zebastian.

Har brottats med snabeldraken idag, tog undervåningen innan jag kila å hämta kärleken p dagis och sen nu på kvällen fick jag tagit övervåningen..  JAG HATAR ATT STÄDA!!  men älskar mitt palats jag bor i hur nu det går ihop... 142 kvm å städa.... gaahhh  fick damsugit bort alla jäkla hårstrån ur sängen oxå och de va ju skönt, får ta å göra en Brittan tror jag å  raka av mig detta så slipper jag skiten i sängen!   Känner mig liite deppig faktiskt, skulle gå ut i morron men min partypolare vart genomförkyld så det blev inget =((  Tråkigt men jag får la ha en myskväll med Kärleken, han kommer ju hem från stockholm, vart där i två veckor nu å jobbat. Så nu blir det till å leva familjeliv igen hahhahahaha  10 min kvar tills Criminal minds börjar så jag får la plocka lite leksaker innan jag myser ner mig  i soffan med mitt vinglas som jag sitter å slurpar på nu.

Trevlig kväll allihopa!!


Kommentarer
Postat av: M1

Lycka till med ditt bloggande... Skall gå in här och läsa om dig och ditt liv... ler... Hoppas vi ses senare i kväll... Hade vart kul om du kom ner och festade med oss då ditt andra festande blev inställt...
Massa kramar...

2007-10-06 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0