FÖRSTA DAGEN I MITT NYA LIV

Jag tror att detta är den mest uttjatade frasen i hela världen...  eller ja, hos mig iaf. Skulle köra en halvkur på cambridge men har fanken ingen motivation till detta.. så det är bara att minsk aännu mer på portionerna.. kanske börja käka lunch oxå..  iiih va ja e kass på maten!!  men men..

Tänka att ett par jeans kan försvinna så bara .. hade de på mig när jag knalla upp till dagis å lämnade charmtrollet tog av mig dem när jag kom hem, i vanlig ordning, satte mig vid datorn å kolla jobb.. lika tomt som vanligt =((   VILL HA ETT JOBB ropa jag ut i etern!!   iaf så vart kl 13,40 å jag skulle klä mig för att knalla upp till dagis.. Hittar inte jeansen! Pyttsväck.. ränner runt i palatset, upp å ner mellan våningarna å alal rummen men nkan inte hitta dem.. ja ja jag får la gå byxlös då tänkte jag men så råka jag kolla in i arbetsrummet å där på göbbens stoll ligger ett hopknölat bylte - - - jomen  minabrallor så jag slapp gå byxelös.

Träningen idag då??  Jo jag har gjort 200 situps på förmiddagen, gjorde 300 innan sommaren så jag får öka nästa vecka.
Spinna idag, Fatburn spinn 50 min och det gick skitbra idag med tanke på mina knän och mitt psykoben men den här "vikarien" för ord instruktör e lite dålig på att lägga på belastning så jag fick öka på själv och jag utmana mig ordentligt! Känner mig mycket nöjd över dagens träning!!
               Skötte maten bra oxå idag, när jag väl åt vill säga... i morron så får jag trycka i mig lunch, knäckemacka eller nått!

dags att sova!!
Nattis alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0