ENSAMHETEN TRÄNGER PÅ

Fy va det är trist att sitta här helt ensam en lördagskväll. Inget att göra, gubben e på klassfest, hoppas han har roligt iaf. Ska väl dra mig till soffan å kolla på Alfie på tv4

vart en sväng ner till stan med lillbrorsan å hans tjej, hitta en svart plastkittel för 50 spänn p Bodegan som min käre lillebror betala som jag ska ha till nått på våran halloweenfest. Hitta mina coola kostymer som jag gjort själv, brorsans tjej ska låna min svarta ängelkostym.. stora svarta vingar på ryggen hahah å jag får la resaturera min pumpakostym till festen.. sonen skratt ju åt mig iaf när jag kom ner med den p mig hahah

Har en liiten fundering över detta med folk å diskmaskiner.. varför måste man be att de ställer in efter sig när de ätit klart.. är inte det en självklarhet.. kanske göra som min käre svägerska å sätta upp en lapp att detta är inte ett kök som plockar ordning själv utan att man måste göra det själv!! vuxna personer som inte kan göra detta!1 jaja den frågan tror jag kommer att förbli obesvarad för min del.

Funderingar på att vika ut mig lite mera.. en träningsblogg ska det bli lite av oxå... ska visa för hela världen mina framsteg och givetvis mina baksteg. vikt å midjemått kommer att avslöjas varje onsdag tror jag föar jag har fått för mig att onsdag e en bra dag att vägas å mätas på, nåra dagar efter helgen  ;P 

Nu drar jag till soffan!!   å tycker synd om mig själv!!   Tjillivippen!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0