DARRAR SOM ETT ASPLÖV

Jäklar va jag har svårt att styra mina händer.. tar tid att skriva måste jag erkänna, händerna darrar som ett asplöv, de känns tunga som blytyngder.... jag kanske inte ska rätta mina stavfelö som jag gör så ser alla vaknäppt det blir. riktig jobbigt säger, tur att gubben e hemma så hankan ta zebbe! Ja varför darrar jag då, förmycket alkohol haha neej!!  jaghar vart på åbox och jag slog skiten ur den där enormt knäppa läkarenm jag hade för eett tag sen... "det finns både blinda å döva som kan jobba"!!  det var henne jag såg hela tiden när jag slog mig genomtrött, men det är sablans skoj! Bra att f ut aggressionerna på !! REKOMENDERAS verkligen!!  Har väl, inte hänt så mycket idag å sen sits jag skerv... va på jobbmatching idag  å det vala kamnkse lite värdelölst kanske  jaj jag vet inte... Näääee detta börjar bli så jäkla jobbigt, ja får lägganer deta för denna gången =/  hopppas på mindere darr i morron...  huua ser jag fram emot mitt spinnpass i  morron  njaaaaaa mer åt ja men vi får se i morron

En darrig Mia

Kommentarer
Postat av: Anki

Men lilla gumman! Du måste verkligen ha varit arg när du boxades. Akta dina händer! Kram

2007-10-20 @ 17:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0