V.A.B.

Min lilla kärlek va så hes så han fick va hemma idag,  va det igår med men mycket bättre idag, går nån halsinfektoin på hans dagis, men han ska få gå i morron.. inget fel honom. Vi har haft en mamma-son-mysdag idag.. knalla ner till tappen å pumpa upp däckena till barnvagnen å passa på att handla lite tyngre grejjer.. för sulkyn kan man ju inte lassa me nått tycker jag.. va har hänt med dagens barnvagnar, den store vagnen får man bara lassa med 3 kilo tror jag det va  azzå 3 liter mjölk typ. Skrattretande.. den har vart lassad till max  haha.. väl hemma så ville han ha peppekaka å det fick han för det såg han ju att vi köpte då han va stor å stark å drog omkring på den tunga varukorgen i affären. så det sluta med att han hade ätit 4 innan lunch, fy vilket dåligt samvete jag fick. men han käka sina makanoner ja vilken unge äter inte det då.. sen fick han glass, mest för att det var gött för halsen. Han sov i två timmar å jag passa på att lata mig på soffan å kolla på vänner... kommit till säsong 6 så det artar sig haha.

Känns i kroppen att jag inte tränat på 4 dagar.. snacka om abstinens.. men i morron blir det bodypump. rocka lite förut men sonen skratta bara åt mig, om han skrattar så hjärtligt va gör inte grannarna då i husen mitt emot  *bjur på sig själv* HAHA =D  

Ojoj nu börjar CSI NY så dags att inta soffläge!! 

Tjelleveppen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0