ULTRALJUD

Tänk va 45 min kan göra mycket, gick upp 6,45 idag och brukar gå upp 7,30 å ja e hur trött som helst!! kan va dubbelpasset igår iof.  FIck en grinig son med mig till dagis men det gick över snabbt.. han fick inte gå å stödja sig på sitt paraply.. hade liite för bråttom för det så han hamna i sulkyn. Han fick frulle på dagis idag då jag hade en tid för ultraljud.. näää ingen bäbbä! det avr p mitt högerben... ja roa mig med å sitta å rita ringar på benet i går kväll där jag hade ont å skrev 1 2 3 4 5 osv i dessa. så han skulle se vart jag har ont.. läkaren skratta åt mig men tyckte att de va bra då ja inte hade ont när ja va där.. va visa detta då?? Har lite benpålagringar vid knät, efter min skada för 14 år sedan.. tror att allt detta beror på den.. ja gör det azzå, sen så har jag en muskel i vaden, insidan, som troligen har släppt nån gång, kanske oxå vid skadan för den har läktihop sig på ett annat ställe.. den ska va spetsig i fästet men den e trubbig å kortare än den i vänster.. nått har hänt.. ingen vet vad haha... sen så har jag kalkbildningar  å grejjer i benet.. de va mycket latinskt å moj.. men ingen alien såg jag som rusa runt.. Nu skulle ja va där, för nu värker mitt ben, Det e så himla typiskt att det ska va såååå bra när man kommer till läkaren  sen efter sätter det igång!  JAja, nu e de bara att invänta svar från min läkare på Lundby!

Flumma runt på Saluhallen för att hitta nått kuligt att ge bort i morron då vi ska på fest, en nykter fest då jag jobbar helgen.  Blev två spännande korvar och sen så hitta ja ett rött metallicfärgat plastfat som vi ska lägga korvarna på och så köpte jag lite ost å kex å jordgubbar å vindruvor å 70% choklad.. en salig blandning hahaha
Men det är ju lite annorlunda iaf. sen så ska vi ta cellofan runt detta så det blir nog kanoners!!

Hösten e här igen.. trodde att november va en vintermånad.. eller ja trodde iaf. sablar va kallt det blåser, å löven virvlar runt benen när man går.

Dags att umgås med sonen!!

Tjelleveppen!  Trevlig helg alla!
 

Kommentarer
Postat av: Perny

Ja så är det ju alltid. När man är hos läkaren så har symtomen tagit rast och när man ska visa något problem på datorn så är problemet puts väck när man ska demonstrera. Det är lagen och världens djävlighet.

2007-11-24 @ 11:18:43
URL: http://theperny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0