TVÅ PASS

Nu jäklar tänkte jag igår...  Så två pass idag.. känns skitbra!! Spinningen va lite trög men jag trampa så det stod härliga till!!!  Men sonen va inte inbokad på barnpassningen idag.. killen i receptionen hade missat det  hhmmm jag gav han en lapp med nr å tid å datum men ändå... så han ska få på lördag när jag jobbar!! BE AFFRAID!!

Fick städat toan idag men mer hann jag inte innan vi var tvugna att kila till gymmet.. får ta det pö om pö.... ska vattna å vika/stryka tvätt nu med.. Fattar ni va trist det är eller!!! men ett jäkla ont måste!! ja, ja e en sån som stryker kökshandukarna haha...
ska väl kika på Lyxfällan med ena ögat medans jag håller på ... så tjelleveppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0