TANDLÄKAREN

Ringde i måndags till tandis för en tid... hade tandvärk.. konstigt, eller hur *himmlar med ögonen* har ju inte vart hos tandis sen 1998, nio år det.. nu blir det oftare kan jag lova... lika surt i plånkan varje gång. iaf så fick jag en tid i går vid 8,30 så jag fick lämna sonen tidigare på dagis.. gick ju bradet med, trots protester när jag väckte honom... mmm sova mera mamma kunde jag läsa hans tankar... Upp i den utlämnade stolen.. ja jag ogillar den lika mycket som gynstolen... gapade å såg glad ut.. efter drygt 10 min eller 15, vet inte så noga så sa hon att DU HAR VÄLDIGT FINA TÄNDER!! ojojoj  så du menar att jag har inge hål???!!?? Nepp... JEEEHÖÖÖPPP  sa jag då.. men jag visst ju givetvis va hon skulle komentera och det är ju detta med tandtråd/sticka för jag e verkligen skitduktig i EN el TVÅ veckor, men va hjälper det???  NOT!!! jajaj 723 spänn fattigare men med ett leende på lipsen ändå!!  Lovade dyrt å heligt att skärpa mig med tandtråden/stickan...

Körde spinning i måndags och bodypump igår.. Utmana mig på alla muskelgrupper nästan.. inte bröst å triceps.. I know my self men resten så la ja på två eller tre kilo  så Hejja mig!! Kände mig superlycklig efter.. men sen så fundera jag lite på det här med min egen prestation..  svettades ju knapp och det gör jag när jag pumpar... nog för att det var kallt i salen men nått knepigt va det.. för tog i det gjorde jag jeje
Mindre lycklig va jag när jag stälde mig på vågen i morse....  + 1 kilo.. hur fanken e de möjligt.. har jag byggt muskler på ett kilo, eller vad?? jag har ju ätit bra. helgens braveder kommer inte så här fort.. ska jag ara kunna klara av detta om jag kör nån pulverdiet.. det vill jag inte.. midjan har ju minskat lite så vad är det som händer med mig?? 

Nya tag nu idag.. ska köra step och styrka idag kl 12.. sola innan å efter vattenmassageska bli gött..

Tjelleveppen..                   vem vet.. kanske uppgraderar senare i kväll..

Tja!!  Var ju tvungen att ställa mig på vågen efter jag skrivit... hmmm 89,5  så det är väl bara 0,5 kilo jag pyst upp...  säger vi =/ 
Step å styrka va nått nytt å roligt, men ja å koordination e ju inget som hänger ihop direkt.. men jag kämpa på, slapp komma hem inlindad i stepbrädan iaf hahaha..  Nu hojtar sonen MAMMAAAA  så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0