ETT DOPP I DE BLÅ

Ja det är precis det jag känner att jag behöver! Så det får bli ett bad ikväll! Undra om gubben vill me?? *blinlblink* VArför har inte vi ett megabadkar för???!!! VILL HA!!  Verkar som han e på G hem från jobbet nu, msn va offline!
Jobbade idag, 10-14. Det var lungt idag oxå. Vill ha lite action haha sen hämta sonen å sen affären å sen hem, blev hemmagjorda hamburgare =) Åt en å ja vart så jäkla mätt.. fattar inte. men bra e ju det.. de va små burgare. Fast de ser ut som pannbiff... öttbulla som sonen säger haha sötnosen

Skulle kört MRL/BT idag  BT e bodytoning men som sagt jag fick jobba ist så då va de ju bara 4 bokade kvar på passet så det vart inget =( varför deppar jag.. jag kunde ju inte ändå, men det hade vart gött å köra. Men sa att ja inte kan jobba i morron.. måste få träna så jag boka upp mig på ett lunchpass- bodypump å sen spinning på kvällen!

E  ju en  vägdag idag å detta visa vågen
88,3 kg
- 1 kg
TUMMEN UPP!!

Tänker på svägerskan min som börjat med en xtravaganza kur å hon får inte äta nån julskinka på julaftonen =/ det går ju inte!!  Men håller tummarna för henne givetvis!!

Tjelleveppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0