SVARSBREVET

Det rassla till i brevlådan... ähh tar det sen när det är dags att kila till dagis å hämta lilla kärleken.  Oooops glömde visst.. posten och ALL reklam rasa ut på golvet.. Oj brev från Lundby sjukhus.. Lägger det i trappan å öppnar det sen när jag kommit hem igen...                                                                      Hemma!! Ringen Gubben men han svara inte.. ville ha han på tråden if det var nått allvarligt som ultraljudsläkaren inte såg.. tut       tut         tut         tut  nääh va gör han  mycket på jobbet kanske.. jaja  KJag öppna iaf... VI HAR RESERVERAT TID TILL DIG FÖR UNDERSÖKNING  AV ULTRALJUD UNDERBEN!  Määäääh hallååååå  jag har ju redan gjort det jue! så det var bara att ringa å säga detta. Har lite ont i benet idag.. å jag som har bokat upp mig på spinning kl 18, mår lite illa oxå... hoppas det bara är inbillning eller bara just nu! 

Nepp dags att ta tag i middagen!

Tjelleveppen   

Hej igen..  Tog mig igenom spinningen...  men satan va ont jag har i mitt ben nu, fast just nu så har värktabletterna börjat värka så smärtan e inte lika ihärdig som förut,  sonen måste ha funderat på va morsan höll på med när jag läste nattissagan för han... vred å grejja på mig.. upp å ner med benet tills det inte va uthärdigt längre...  var tvungen å ropa på gubben så han kom med smärtstillande..   Nu e de dags att nana nudde så jag orkar ta mig till staden i morron å hitta en tomtedräkt till sonen!!

Åter Tjelleveppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0