SATAN

Hmmmm  undrar om lönekontoret missade att klicka på send när de delade ut lönerna.. fått lönespec, innan jul t o m, utbetalning 27/12...  jihuu bra mä cach efter jul oxå... kollat kontot en miljard gånger idag... men inga jäkla pengar har kommit in.. I NEED THEM NOW!!! det är jäkligt surt.. nu kommer de väl inte va på kontoret i morron bara för det...  jaja ska väl inte deppa ihop totalt.. finns ju de som inte får nåra pengar överhuvudtaget!!

Julen avlöpte i lugn och ro hemma hos mamma, sonen tröttna rätt fort på paketen.. fick en timmerbil av mormorfar som blev en super hit!! sen ett JÄTTE paket med en monsterbil med biltransport mä 4 bilar av sin morbror oxå en superhit... massa paket kvar sen.. määhh hallå öppna då bäbbä!! haha mamma e värre än sonen ;) han fick MASSA träjärnväg - det gillar han, en cars rygga, en cars filt som jag myser under, finns det nått mjukare än den?? Massa duplolego, raggisar, pippitröja, Bärgarn, mc queen, chick.. ja det märks at han gillar cars haha djungelboken och nicke nyfiken på dvd.. Här kommer brandbilen- Halvan, en STOOR bok av farmormor, nallepuh bok, det var mer men jag minns fasiken inte.. huuaa..  själv fick jag A-TEAM första säsongen på DVD COOLT haha Tre böcker, Livstid- Liza Marklund, Isprinsessan- Camilla Läckberg och en som jag inte minns namnet på, fick en bok med origami.. terapijobb haha scarves, vinkaraff (inviges på nyårsaftonen) en lökhackare, money money, well i don´t remember more.. MEN INGET BADSKUM!! hur ska detta gå.. nu måste jag ju köpa detta själv ='(  *fnissar* Jag ville ju ha tips om vad jag skulle köpa till gubben.. inget tips kom så jag köpte en tröja som satt bra förutom på ärmarna, lite tight, för mycket muskler hehe, fillingar mä naked ladies på hehhe coola, Bernard å Bianca dvd mm

Var hos min lilla vän på annandagen innan vi styrde kosan hemmåt.. hon fyllde 13 år, jisses, för 10-12 år sen satt jag barnvakt åt henne... snart dags för henne att sitta barnvakt å sonen =)  sonen fick mer duplo av sin gudmor där...

Spinnade i kväll å det var jäkligt gött att få komma igång igen.. men va gör kärringen när hon kommer hem då efter nattning av sonen å duschen? Jo hon käkar skinkmacka!! Det var den spinningen det!! KLANTARSLE!!
Men gott var det... En ny instruktör för mig, superbra!! Henne vill vi ha fler gånger.. ler....
De ringde från jobbet på juldagen å fråga om jag kunnde jobb på annandagen i receptionen, kom ju hem på kvälllen den dagen, på annandagen så ringde personalchefen å fråga om jag kunde ta barnpassningen den 3 jan.. jeehööp då blir det ingen spinning den dagen då sa jag då..Det är såppas säger han då.. JAPP haha klart jag jobbar, men hoppas man får lönen oxå.. 

ÖNSKAR ALLA VÄNNER Å ICKE VÄNNER SOM LÄSER
                                                                    G O T T  N Y T T  Å R!!


Var rädda om er å skjut för helvete inte av er fingrarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0