GRANRISET

kommer på plats i morron.. men nu e de iaf inköpt å ligger på balkongen å bara väntar att få bli uppsatt å belyst.. ler.. fick upp fejkgranrisgirlangen på den övre balkongen i går så nu lyser det så fint så.

Sitter här å har satans jävla ont i mitt knä.. Läkarens ordination: Ipren el liknande i 7-10 dagar.. jeje va jag har lust å vill käka en massa jäkla ipren.. vill inte käka medicin. enveten som en gris når hon sitt mål skrev  mina vänner på ett kort till mig, men nå mitt mål utan smärtstillande jojo  try on baby!!  det är värkligen centrerat över knät.. saltkristallbildning som det så fin heter... förövrigt så har jag ju fått svar från läkaren.. Sjukgymnastik.. jo men det sa jag från början att de skulle säga.. rätt fick jag, hade besparat mig en massa röngten å ultraljud å grejjer!!  men men det var ju värt det iaf.

Vart ute på backaplan idag... vi å  alla andra julshoppare men vi shoppa inte så mycket, en julis till sonens kusin.. hans andra kusin får jag återkomma med.. det avr slut å de skulle komma in 12 till på tisdag.. oops.. jag får ringa å be dem att de lägger undan en till oss så får jag åka på onsdag eller nått.. paaahh va surt när det är slut då!! *mutter*

Började rensa i vårat förföråd och jag har faktiskt rensat ut lite kläder som jag inte har använt på 2 år, ingen ide att de hänger där å tar upp galjar =) ska ta oss in på vinden i morron å rensa upp, se vad vi kan slänga mm, sonens spjälsäng ska ju in nånstans oxå..  just nu står den mitt i vägen.. å vem har ställt den där?? JAAA  det är jag!! FY MIA!! 

Ha det så gott alla!! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0