1:A ADVENT

När första ljuset brinner... .... .... ..... ..... .... ..... .....  ja nu kan ju inte ja den versen alls så varför äns försöka börja på den jaja duscha la bort mitt förstånd eller nått! =)
Kom hem från min älskade mamma förut.. åkte till henne igår, hela familjen för att sedan åka vidare till Brålanda på tomteparad.. fick veta av min bäste killkompis att den vart med i guinessrekordbok.. lät ju skoj.. haha  Men vädret va ju inte det  bäste.. Detta jäkla regnande tar mitt humör å svingar med det.. ingen adventstämning har jag heller *muttrar högt å länge*  även om jag fått upp julgardinerna i köket å sovrummet så
  kan jag inte finna nån stämning.. ska värma på lite glögg sen så får vi se om den kommer smygandes.. Jag behöver snö, iaf kyla å inte regn för att komma i stämning fy bubblan...  

Var hos min bäste vän förut oxå innan vi åkte hem... hon har vart dålig nu en tid.. ja inte värre än förkylning, men det ahr visst satt sig i körtlarna så de svullnat upp huuaa va otäckt.. *hoppas jag slipper skiten* men vi tjöta lite å kolla va hon köpt till sina barn i jkulklapp så ja inte köper nått samma! men det blir lite mindre än vanligt iår mer till mitt charmtroll!!

Får la fixa glöggen, tända ljusen så jag kansk efår lite adventsstämning tillslut!

Tjelleveppen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0