VÅREN???

Idag kändes det som om våren e på Väg, vilken underbar dag... var ute på jobbet mellan 12,30-15,30 cirka och jag var inte alls så trött som jag brukar vara, brukar sitta å gäspa som sjutton på spårisen hem, men inte idag.. Hela EN gång haha Fortfarande pigg å då brukar jag sitta med hängande huvud och dregglet rinnades längst kinden haha

Känner att jag vill vårpimpa mit hem.. Nya gardiner å växter å grejjer...  får kika på detta...

ÅÅÅÅÅÅH min kropp faller ihop.. måste få tid att gå å träna känner jag, ljumsken jobbar sig som fasen å ryggen går av snart tror jag =(    även mitt högre smalben värker som sjutton!! 
Tror mina små kärlekar få ta och stå ut en eller 1,5 elelr 2 timmar i barnpassningen efter dagis å mamma får träna.. Mår ju apdåligt av att inte träna =( 

Dags att gå å nanna å samla nya krafter inför en toppendag på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0