Solsken

Det gillar vi =) mycket =)  speciellt när det är lördag ;)

Var hos vänner i går på fika, Msycket trevligt, de fick sin tredje knod för typ 6 mån sen, å nu först va vi där haha  men det har vart sjukdommar som satt stopp annars... men nu kom viu dit iaf...
De har höner å dottera säger pockpock när hon vill se på dem haha  sötanosen =)

På kvällen kom Grannen K med en bäga vin å en LITER whiskey.. och hej va ja va sugen på alkohol!!  NOOOOT    va ute i fredags med tre kollegor och det dracks många cider + en hotshot som typ va evigheter sen haha
Men grannen K glömde visst lampan som vi ska få haha, jeje, får ta den idag ist.

Undrans vad som händer idag då???  Har två ganska så snoriga gullungar här nu.. båda sitter så snörvlar...
Vakna 7 av att prinsen sitter på toa å tjoar att han e klar.. Näääee va min tanke, vill sova!!!  Sen ville inte han nana vidare =(  Blitt lite skrajsen för att va själv på nedervåningen så ja gick snällt mä ner å la mig på soffan å drog filten över mig... tills jag hörde sessan å gubben på övefvåningen så ja hämta ner hennne så han fick nana vidare en kortis..

Nä, kanske skulle skriva inköpslista nu =(  trölig shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0