TRÄNAT

Vart till tandläkaren idag.. Välkommen om ett år sa hon =)  Lite tandsten va allt sen va de fina som snus =) 

Sen till gymmet där jag besteg crosstrainern...  Hmmm ska ja va nöjd??  Vet ej men 30 min å 320 calories...  borde vart mer men tog det lite lungt kände av knät =(  dumt ... men va sjutton... ja va där...  Lite mage oxå men tog det lungt där med med 30 kilo...  15*3  hmm blir det så.. jeje  

ÅÅÅÅÅHHH va ja saknar min lille prins.. han e hos farmor å farfar denna vecka och dem nyttjar han till max.. gårdagens kvällsmat bestod utav glass med en ring av clementiner runt och ett chokladhjärta på  haha min goding... Men det äör ju sånt som farföräldrar gör säger de då hahaha 

själv dricker jag pulver  BLÄÄÄÄÄ

Sessan skulle vart på dagis från 7 till 18  11 timmar e bra mycket för en 1,5 åring men min räddarinna i nöden Miss R kom å hämta sessna vid 15,30 TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0