HEJ HOPP

MMM nu va de ju ett tag sen igen....

5 januari operera jag min högerhand för Carpaltunnelsyndrom.. hade ju så förbannat ont i fingrarna på natten så jag inte kunde sova så värst mycket.. fy fasen, nä det önskar jag inte min värsta fiende ens.. hmm har jag nån????  Nån som kännr att de e min fiende???  ;) 
Det värsta med värken va sömnen + att jag skulle upp 5,15 vissa mornar å sen få upp barnen 5,30 för att lämna de på dagis 6,15 för att själv va på jobbet helst kl 7....

Jobb??  ja jag vickade på M-vägens föskola som jag bara trivs å jäkla bra på och missade ett vick fram till sommaren på nu =(  men fått två fasta dagar + en dag på en annan fsk i samma rektorsområde...  Går in som stöd... 

Hmm jo va på jobbet kl 7.. gubben har ju suttit i Stockholm från augusti till december slut så det har vart jag och gullungarna alone för det mesta men vi har klarat det och saknat hjärtat varje dag han vart ifrån oss...  Sessan har pussat och kramat datorn när vi skypat haha prinsen har inte vart så pigg på att snacka via datorn, fast han e inte så pigg på att snacka telefonen heller haha

Julen firade vi hemma här med svärisarna å mamma och barnen va nöjda å glada över julisarna.. jag med, en dag poå hagabadet med behandlingar... åååååh va jag längtar efter att få gå å göra detta...  MMMMMMMMMM   En alldeles egen MIADAG!!!!   Me Like =)    Svägerskan skulle kommit med familjen oxå men de hade den stora oturen att åka på magsjuka så de fick allt stanna hemma, sen hade kanske vädret fått dem att stanna hemma oxå för de va inge kul väder att köra bil i...   Snökaos på vägarna, ja inte bara där utan överrallt...  Men vi har haft en kanonfin vinter, massa snö från november typ....  ME LIKE...
Fast just nu så regnar det och blåser fan, de har varnat för storm oxå...  och den kan ja va utan, lika så regnet.. Måndag idag och p fredag ska de va -6 å strålande sol... ja tjena.. svenskl vinter hahaha     nej jag klagar inte för de e ju bara februari  haha

Nepp, dags att nana nudden och vakna pigg å fräsch när man ska på besök på fsk jag ska va på på fredagar

Tjingeling ha de King 

Känner förrästen nu att en viss del av styrkan börjar försvinna på kvällarna i handen men jag kan skriva vilket jag inte kunde göra innan op.   Jobbigt  

Kommentarer
Postat av: Perny

Oj, här hade det hänt saker. Plötsligt hade din blogg poppat upp nästan högst upp i listan, det var ett tag sedan den rörde på sig senast :D



Nu vet ju jag i stort sett allt redan ;) men det är härligt att få livstecken även här. Hoppas handen inte bråkar mer med dig nu och vet du vad, jag lider med dig i din situation där du är ensam med båda små. Jag är ju ensam nästan alla kvällar med barnen men han jobbar ju inte jämt så många gånger är han ju hemma ändå. Hoppas allt löser sig för er snart.

2011-02-08 @ 10:13:23
URL: http://theperny.blogspot.com
Postat av: Mipi

Tjingeliing

ja helt plötsligt så fick ja ett ryck... har väl egentligen inte haft nå vettigt att säga haha eller ooork att engagera mig ;0)

2011-02-08 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0