Äntligen

Ja äntligen får jag gå å jobba i morron =)   Sessan har haft feber dsen i söndags, så äntligen feberfri idag...  så vi va på Ikea hon å jag å köpte present till grannen som fyller idag....  drinkglas vart det och tre olika drinkmixar och en blomma... Så glad så glad vart hon..  

Febern på sessan har pendlat mellan 36,2 och 40,2   och inget på dagarna typ så jag hoppas verkligen att hon inte får feber igen nu i natt...

Igår så smet jag in på ett Zumba pass å jäkalr va gött de va så jag fick nog allt lite blodad tand idag för jag boka in mig på spinning i morron och indoor på fredag. .stackars barn.. dagis 8 timmar och sen gymmet 2... sen hem nattamat å sen säng.. Umgås med barnen?? Va e de.. det är ju detta som gör att jag inte vill träna.. jag vill umgås  med familjen juh och mina älskade barn... 

Fyller ju år på lördag oxå.. gubben frågar va jag vill göra men jag har nog blitt världens tröligaste människa.. Jag vet inte vad jag vill göra.. bara jag slipper spendera födelsedagen på Liseberg, där jag spenderat mina 2 senaste ...   Kanske kommer ha en sån jäkla träningsvärk så jag inte kan göra nått haha   för nu e ja otränad som fan... 

Dags att hålla diet som så många gånger förr...  Blir de nån beach 2011 eller kommer jag att gömma mig i vassen eller tången???    Min kropp mår ju fan inte bra av min jävla övervikt.. hälsporrar i båra foffarna och värkande knän och en jävla vad som bara bråkar med mig för att jag inte har tränat.....  =( 

Please help meeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0