VIKTFANSKAP!!

Har gått på diet i veckan och kört på nästan som vanligt med träningen och det resulterade i yrsel och kraftlöshet =(  fasen man vill så mycket på så kort tid!!   kan ha vart lite vätskebrist oxå men gör ju fasen inget annat än dricker vatten.  Tappade 3 kilo drygt, sen åt jag lite fläskfilé på lördagskvällen och två  glas vitt vin med min pompis Miss Z  på det och två rostade osötade mackor gick ja upp ETT   kilo  FATTA UPP ETT KILO!!!  MORR  bara att köra på igen. Om man kunde komma igång mä morronpromenixer så vorre de skitbra!!! 

Körde Indoor  Afro   Indoor och Crosstrainer i veckan  passen lämpar sig egentligen inte för dieten men vill så gärna.. så ja kör lite försiktigt!!! =) 

Vart till Universeum i fredags med familjen, mysigt, har en kompis som ja ej träffat på över  år som fått jobb där och en annan som står i shoppen.. najs najs  jättetrevligt å kul å träffa dessa igen speciellt han från "förr" hahahaha  Sonen fick en hajtand av honom, jobbar i akvariedelen =)=)  

Sessan växer å frodas sonen äter oss ur huset.   som det ska va kanske haha

Vart inne i stan i torsdags på egentid drygt  timmar vart det sammanlagt haha UNDERBART!!!! 

Nä kanske ska ladda inför morgondagens pass vid  Indoor hehe

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är du säker på att du inte äter för lite då? Min kropp reagerar exakt sådär när jag äter för lite. Kram o pepp

2010-03-08 @ 13:18:48
URL: http://trixiies.blogg.se/
Postat av: Mipi her self

All pepp e välkommen haha T A C K ! ! !

Jo jag äter troligen för lite men har skitsvårt att äta så ofta men funderar på att ta ersättning som mellanmål typ Krams

2010-03-08 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0