BENJÄVEL!!

igår så fick jag så in i helvetes ont i min högra vad, det som bråkat för ett tag sen.. Jävlar va ont.. Jobbigt att gå  vek sig kändes det som och då e de vaden jag snackar om.. ganska läskigt!! Minsta lilla snevridning och det gick en miljon spjut  igenom benet...  Typ...  usch...  så jag hade en vilodag igår från träningen förutom en prommenix innan  Prinsen skulle hämtas på dagis, den va skön, tog en annan väg till affären med en lång seg uppförsbacke.. benet klara dett som tur var.

Prinsen ville leka med Mr J så det fick ja fixa.. han käka å sen duschade å iväg...  Kompisen bor i huset ovanför oss..  Sa till han när han kommit en minibit poå vägen att om han inte får upp dörren får han trycka på den nedersta knappen så ska det gå! Han säger då: Tack mamma Tack mamma för att du berättade och jag lyssnar på dig mamma,    och samtidigt höll upp tummarna haha En typsik gest från mig hahaha

Idag så blev min reservplats nr 5 en ordinarie så de kändes bra, Ett grymt bra pass, hade två tre känningar i benet så då drog ja av lite motstånd..  Instruktören : Mia jag ser dig!!!  hahaha  pekade på benet å hon nicka, bra att vi förstår varann hahha  hann mä lite gym innan passet  oxå.

Nepp dags att nana nudden

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0