TUR ATT MAN RESTE UTAN KIDZ HAHA

Klev upp 8 för att komma med ett tåg som gick 9,21   MIAAAAA  tåget går om 6 minuter, vad gör du???  Bajsar......          haha  hmm hmmm  på med benvärmarna, skulle inte ha dubbla brallor för en gångs skull.. va -20 på ena sidan huset å -16 på andra sidan  å på mä stövlarna mössa vantar jackan.. Remsan-  Check    mobilen - check  lurnarna - check   iväg å han med tåget JAA  GÖTT  Tar fram boken slänger i lurarna i örerna å lyssnar på Bandit rock    segar mig av tåget till tunnelbanan hoppar på och framme på centralen. P L Å N B O K E N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  MUUUÄÄÄÄCCCKKK   Ringer hem å säger att jag kommer tillbaka och ringer Miss L för ja skulle INTE komma med 10,40 tåget 
=( =( =(=(=(=(=((=(=(=(=(=(=(=(=(    Ringde hem å fråga när tåget till city gick i förhållande med tåget jag satt på och det skulle gå strax efter jag ankommit... så svärfar va så himla shysst å stod å frös med min plånbok å vänta på mig så jag slapp kila fram å tebaka.. TACKAR  Meen n är jag sitter på tåget tillbaka så säger lokföraren: Nästa Ormsat  Ormsta nästa   VAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  jag sliter ur lurarna å tappar boken på sätet brevid.. va sa han?????  Lokföraren: Näsbypark.....  nästa menar jag TÅGET går till Ormsta   PJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH shit  hjärtat börja nästan krypa upp i halsen.. alltså jag skulle av tidigare haha   Så då börja min tur till baka till city... kom till centralen å skulle köpa tågbiljett till Nyköpïng... 
-Jag vill ha en öppen biljett hem igen idag.
Tjejjen: Vi har inga öppna biljetter på den turen.
-ÖÖÖHHHH  nääheee men jag vill ju inte ha en tid att passa typ...
Tjejjen: men jag har en biljet du kan köpa T&R  så¨då måste du åka tillbaka inom 24 timmar.. men du får vänta tre minuter innan jag kan göra det köpet.
- jaha  oki det låter ju bra
Tjejjen: jag tar en annan kund emellan
-OKi 
vänta vänta vänta vänta  suck 
Fick gjort mitt köp å hade 1 timme till godo innan tåget skulle gå 12,40 alltså 2h senare än tänkt

När jag vänta på tåget kom mina barns gamla bvcsköterks ur hissen å skulle mä ett tåg.. men jag tjingade inte  hon hade liite bråttom.. tänk va man ser på stationen i sthlm haha

Tåget kom å vi kila på  satt där å läste å vänta på att tåget skulle gå.. 10 min gick  15 min  det rassla till i högtalarna å en vänlig röst sa att vi inte hade nån personal på tåget.. NÄHÄÄÄ  vi vänta å vänta  30-35 min innan tåget kunde gå  haha   jaja  fram kom jag och hade skittrevligt med Miss L
Tack så himla mycket för timmarna det va kulit... ses snart igen =)=) 

hem gick det som en smort å tåget å tunnelbanan å tåget avgick i tid..  

Sicken jäkla dag hahaha  intressant om inte annat 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja tack gumman & tack för igår! Känns som om det är min tur att ta mig ned sen! Kramis

2010-02-07 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0