SNÖÖÖÖÖÖ

Shit va glad jag blir av snö.. och barn som åker pulka skidor mm å jag som får åka pulka mmooaaahhhaaa blir ju 5 på nytt ´hahah

Idag ingen träning, men en massa lek i snön ist. komma iväg i morron e planen...  bygga lite å förbränna massor hehe

Ikväll så la vi sessan i sin säng för att käka sin nattvälling.. hon somna på egen hand medans jag låg brevid å läste hon snacka lite med nappen å sin gosevovvis..   sen vakna hon till å gnällde lite gubben gav na nappen å hon somna om...  Hoppas hon sover nu för natten.. det vore ju underbart hehe

Underbart med lite vuxentid faktiskt... sonen sov ju i eget rum vid 8 månaders ålder men han sov ju så otroligt bra oxå!! 

Sonen hade en pompis här idag, hans mamma fick kila tillbaka till affären så då fick han lunch här å de lekte jättebra sen ville inte Mr J gå hem haha men jag ska skicka över sonen efter fukosten i morron.

Sitter ju faktiskt framför tv nu haha ÄNTLIGEN kör vi trådlöst hahahahha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0