NYTT ÅR NYA UTMANINGAR - NYA MÅL

Ja då va det redan 4 januari och nyårsaftonen firade vi hemma med härliga människor =) Vi var 9 vuxna å våra två små kidz.  Fick plats allihopa förutom sessan som satt på kortsidan... Ett bra bord vi har köpte hehe

 Förätt var två plockrätter.. små typ pizzaslize med lufttorkad och kallrökt skinka på och sen så va de tunnbrödspinnar...   mousserande vin till
Varmrätt: oxfilé provencal potatigratäng med RIKTIG (visp)grädde  mycket dooood!! kännde hur den satte sig runt hjärtat med en gång och på magarna.  sallad rödvin.
Dessert:kladdkaka och den var KLADDIG!!  hade inte socker så det räckte fick kila ner till grannen men hon hade men inte tillräckligt =) så det fattades kankse 1 dl socker eller nått haha  och till den så blev det vispad grädde, vaniljglass, vaniljvisp...   kaffe päronkonjak som vi fick av våra gäster mumma!!

Ja kvällen var hur trevlig som helst.. Balkongen till tolvslaget men Miss Z hade redan åkt hem då =(   men sonen å sessan va vakna då   sen va sonen en slagen hjälte, sessan parta vidare haha

Sista gästerna kilade vid 4,30 å ja somna 5 upp kl 10 för då ville sonen ha mat sa han bestämt haha bara att gå upp!! 

Kompisen hade fått ihopo ett litet musikquiz som jag och hjärtat vann hehe WE ARE BEST hehe



de nya målen är väl att ta mig fan klara dessa 10 kilo innan min födelsedag eller midsommar så jag har lite att spela på!!  Bröt ett av nyårslöftena 1 januari.. Äta nyttigare...  Käka pizza haha

Men vart till gymmet på södagen å körde dubbelpass 45 min Indoorwalking och sen 60 min MRL 
Idag måndag vart det Body pump!!  Känns nu i mina biceps å insidan låren av gårdagens å dagens träning!! Men nöjd e jag.. det enda jag blir förbannad på är att jag äter så jäkla dåligt!!! Jag äter för lite!! Idag käka jag frulle och lunch.. en proteinbar och en celcius innan träningen och sen julskinka utan nått fett på när jag kom hem. Måste bli bättre på att äta mer och oftare!! Sambon slår på mig nästan han blir så arg!!  Och jag som undrar varför det inte händer nått på vågen!!!!!! *MOOOOOORRRRRRRRRRRR*  meeeen jag började under 90 sträcket i år iaf!!  STOLT  men ner ska jag!! TA MIG FAN!! 


Nattis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0