LATMASKEN HAR ATTACKERAT MIG *BLÄÄÄÄRK*

fy satan va lat ja e idag.. men har ju dragit sonen på snowracern till och dfrån affären =)  backe upp å backe ner så lite duktig då´rå  men ska ju försöka fixa motionscykeln oxå  så minst 30 min per dag där på =)  så kanske ska ta å dra mig ner å göra detta =)

Meeen är ju aptrött för sessan har hållit mig vaken inatt med gnying, krafsing, skitsnack, jollring, mm mm mm mm  snorig som sjutton, hon blir helgalen när snorsugen kommer fram haha men ja ger mig inte, hon borde ju fatta att det går lättare att andas när snoret e väck haha jeje 

nepp manualen väntar så tjingeling!! 


Kommentarer
Postat av: ¨Mary

stackars lilla Moa...men nässugen är jätte farlig å äcklig..d håller Jennifer me om.....=o))

2010-01-26 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0