INGET VETTIGT EGENTLIGEN ATT SKRIVA

Näää har verkligen inget vettigt att skriva idag.. Borde egentligen gå å nana för jag ska ju jobba i morron..  9-16,45  meeeeen här sitter man me datorn iknät smågluttar på tv som jag egentligen inte fattar va de e ja tittar ¨på...  en trekant skulle visst ske haha   entourage vad de visst haha jaja inget ja brukar glutta på.... 

Ingen träning vart det idag =(( fast ja e ju fortfarande fnufnig =((  kände att jag inte skulle träna för då blir ja nog ännu fnufnigare å de har jag inte tiiid mää inte när jag ska jobba,...  åååh det är så skööönt att komma hemmifrån  nej nej nej  Jag älskar min sambo å son å dotter men har man gått hemma sen i april, nej slutet av maj blir det ju så kan de va gött att komma iväg lite på dagarna, det ända somkänns jobbigt är att jag inte kan träna jo på torsdagen då jag slutar 13,30  för det blir sent och jag får stressa in på passen och stressar jag ahr jag märkt att jag får ont i min högervad ocg det är ju skit. sååå kanske neej inte kanske utan SKA köra corepass eller nått hemma tror jag minst två ggr denna veckan så får jag spinna på torsdag =) 

Sonen hade en kompis här idag och de lekte i flera timmar men jag fick väl inte gjort så mycket som jag hade tänkt haha meen jag skulle ju underhålla sessan oxå... kasta boll å köra bil mm  Hon ställer sig i stort sett upp själv vid stol, spisen elelr nått annat.. och det går mega fort när hon kryp/hasar/drar sig fram =)=)  sötnosen ..

G O D   N A T T  puss å krams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0