FREDAG igen.... =>

Vart tar veckorna vägen?? ja jag vet inte.... 

Igår körde jag mitt Tredje Body Pump pass för denna veckan... Nu blir det ingen träning förrän på söndag...  jösses.. rastlös man blir då....    men får gå ut å å ka pulka med Sonen i stället=)  kul kul....

Tänker mycket på min käre kollega vars barn som omkom i bilolyckan innan nyår...  Tänk omdet händer ens egan barn sen eller nu.. men vet ju aldrig.. känns extra viktigt att ta var på alla tid tillsammans ...  ta hand om varnadra.. tala om att man älskar varandra... krama om varnadra mycket.. ge varandra den där lilla extra blicken...  tuchen.....   Det kan verkligen ske precis när som helst, det går så fort...  man hinner inte blinka....  * ryser*   

Dagen har ju bara gått halvägs än så jag får la uppdatera om det händer nå roligt senare.. nu väntar snabeldraken och rena sängkläder å fredagsmys...  

JOOOO KYLAN SKA HÅLLA I 10-15 DAGAR såg jag på löpet idag JIIIHOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0