FNUFNIG IGEN =(

Ja då va man förkkyld igen da!!  Trött jag blir... SÄÄÄKERT bara för att ja ska jobba nästa vecka.. *GLAD* och åter *GLAD*     ja inte åt snuvan alltså...

Men...  för att sumrera veckans träning då.....
Måndag: Indoor walking på fm   Body Pump på kvällen =)
Tisdag: Vila  
Onsdag: Spinning
Torsdag: Afrodans
Fredag: Vila, jobbade ofrivillig vila haha
Lördag. Avbokade bodypump och Indoor för näsan är täppt =( men skulle lattja i gymmet då ist, ställde in crosstrainern på totakbody 20 min till en början... efter 12 min  cirkus gav jag upp.. blev jobbigt i halsen... körde på bra ändå där ...
Söndag blir nog ingen träning =( 

 LÄS LÖRDAG HÄÄÄR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0