BEHÖVER HJÄLP Å PUSCHING

Ja det känner jag att jag behöver...  Jag vet ju vad felet är med att jag inte går ner när jag tränar som en jäkla idiot!! JAG ÄTER FÖR LITE!!  Fattar inte varför jag har så svårt fär att äta flera ggr om dagen...  Äter fukost, lunch middag å kvällsmat när jag tränat...  ist sett ingen lunch på helgerna heller... Att det ska va så svårt att få in i skallen att mellanmål e bra... Mmmm dåp ska de va bra mellanmål oxå  på jobbet är det ju BARA mackor å de blir ja bara pruttig av å degig i magen... kan ju inte sitta å käka nå annat när ungarna käkar mackor bläää  magen rasa efter en veckas jobb... *pustar*  

Idag hittils har jag ätit mellanfil med all bran   nåra cachewnötter ej naturella dock =( å en clementin...        ska se om jag får igång motionscykeln  måste få in en halvtimme tjugo minuter om dagen...  igår drog ja ju sonen på snowracern till å från affären backe upp å backe ner så lite träning.. meeeeeeeeeeeeeen abstinensen är STOOOOR!!! 

Dags att släppa datorn å kila ner då!!  trampa som en jubelidiot haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0