ABSTINENS OCH SNÖSTORM

Träningsabstinensen blir värre å värre känner jag... det kryper i kroppen, vill träna vad skylla på?? Inga skor???  ja inte vet jag...   jo latmasken   känner mig plötsligt lat och fet och äcklig, trivs inte med mig själv just nu!!! Men har stått emot godissuget totalt..... BRA!! Clementiner å banan å morotsstavar!!! 

Körde liiite triceps med mitt gummiband idag och sen så har vi gått en timme så lite träning, men prommenaden innefatta många stopp då sonen ska slänga sig i alla snövallar han kommer åt.. har inte hjärta att skynda på han för mycket för vem vet när vi  får en sån här vinter igen... 

Sitter å tittar på min lilla sessa och hon har konstiga saker för sig när hon sover, ligger å småhoppar med  inslag av småjuck... hon ligger på rygg haha såg lite kul ut faktiskt.

Kollade på Mama Mia idag medans sonen lekte med lego å när det är en kvart kvar kanske kommer haan med Madagaskar2 å tycker att vi ska byta film.. NO WAY mooaahhaaa nu e de mamma som tittar... alltså, blir så himla glad av att se den filmen..  glömde av mitt abstines lite där...

Jo när vi kom ut från affären så hade det börjat snöa igen och det snöade på bra sen har det snöat konstant.. ME LIKE!!!!  Tråkigt att det blåser bara... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0