ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VA GÖTT.....

det är att jobba... I love It!!! arbetsdag 5 av 6 avklarad!!!  Träffa den nya chefen idag mä  jättetrevlig =)    Presenterade mig som jag brukar när det är en ny förälder eller personal el annan vikarie... Ja Mia ja dig har jag hört talas om hmmmm   alla hörs talas om apan men apan hör inget  hehe

Hoppade av spårisen vid Ullevi å promenerade till jobbet.. tog 30 min  Underbar prommenix och rivstart i lurarna hehe kan ju inget annat än att skratta när jag lyssnar på tokarna/knäppgökarna haha

Vart till Gymmet idag första gången sen i lördags och det var uuuuuuuuuuuuuuuunderbaaaaaaaaaaart =)  shit va jag längtade... mitt andra hem hehe  hade bokat in mig på Body pumpen 19,00 men avbokade igen fr det blev änna sent för mina två små kärlekar för de såg riktigt trötta ut när jag kom hem från jobbet.. vill ju inte plåga dem i onödan ;0)   så jag körde 30 min på total Body på crosstrainern å trampa på som sjutton.. körde jogging på den oxå men hjäälp höll nästan på att ramla av när det gick till det tyngsta haha då fick jag definitivt använda stavarna oxå...    var inne i tv:n  de visade Seinfeldt mooaahhhaaa 

Sessan hon drar/hasar inte sig fram så mycket längre.. Hon STUDDSAR!!!  japp det gör hon och jäklar vilken fart hon har   Lilla gumman haha jaja   Hon vill så gärna ställa sig upp sj så det gör hon nog ganska så snart =) 

Dags för sängen  upp 5,30 igen  puuuuh    är ju inte van vid det  hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0