GRÄSÄNKA EN VECKA

ja nu har jag vart själv med mina två små kärlekar i en vecka nästan, söndag till lördag (i morron) och det har gått över mina förväntningar. Gubben har ju vart i stockholm å jobbat hela veckan å jag hoppas att hans tåg gåtr som det ska i morron, 14,10 =)  och inte stannar var 3:e mil elelr nått!! Saknar min prins massor <3<3<3

Första kvällen barnen skulle läggas så for sessan omkring som en annan jäkla torped i sonens säng när jag läste nattissaga för honom. Meen hon deckade av ganska snart hehe. Måndagskvällen gjorde jag slag i saken å läste i våran säng med sessan i sin brevid, meen det passade ju inte damen så hon fick allt va mä å hon busar ju mer med sonen än ligger stilla haha  han tjuter som en stucken gris, "ta henne bort från mig iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhh"  sötnosar.  tisdagskvällen dewckade hon med bravu i sin säng, vart till gymmet å hon var vaken hela vägen hem, ville nog allt åka pulka med brorsan men hon fick allt snällt sitta kvar i vagnen =//   Ja hon gillar verkligen detta =)=)
Sen resten av veckan har hon faktiskt somnat innan prinsen lägt sig så vi har kunnat läsa å mysa ordentligt innan han somnat. Mina underbara älsklingar!!
Jag har inte tränat så mycket jag vela =(((  söndags ringde ja å skulle boka in dem men då sa min kollega att jag inte skulle komma in med vagenn för de va inte skottat, elelr ja de hade plogat vägen men inte infarten till parkan å det är där man går typ =( 
måndag: indoor walking
tisdag Zumba, men där trodde jag aldrig att jag skulle få en ordinarie på min reserv, vart liite förvånad när det rassla två gånger i apparaten när sollappen kom + ZUMBAN men det var ju bara att gå å skaka höfterna haha men det är roligt haha
Onsdag hade vi mysdag hemma
Torsdag skulle jag gått upp å solat å kört gym, men det vart näst in till snöstorm så ja avboka mig å kidzen.. sen börja det regna minilite  BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
å idag så har vi vart inne i stan å fikat med två girls från klassen!! Thanks girls!! Fast när vi kom upp till Dahl Bakeshop
  skylten i bakgrunden *BLÄÄÄ*  Alltså detta ställe har alltid varit ett bra fik för de med barnvagn för det är lätttillgångligt, inga trånga dörrar, inte trångt mellan borden mm  Första chocken kom när exbediten frågade om det var bra så så sa jag att jag ville värma en burk barnmat. Det kan jag inte säger hon för mikron e paj. men du kan få varmt vatten för 10 kr!!! ÖÖHHHH  jag ska väl inte betala för att eran mikro e paj heller.. ne då får hon fasen va utan mat, hon fick solskensfrukt och yogurt men jag stack ner till expressohouse å fick värmt maten utan krussiduller sen hade de bara EN  EN EN EN EN EN EN JÄVLA BARNSTOL!!  WTF!!!  hon fick sitta i vagnen å käka.. Blä dit går jag aldrig!!!!  Meeeen tur att jag hade ett sånt jäkla trevligt sällskap!!! 

Så här sitter man nu helt ensam en fredagskväll å kollar på Kärlek på Menyn ;0)  

jaja gymmet i morron JIIHUUUUU 

pöss å krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0