DISCOFEVER

japp det är det realese på p gymmet idag.. ska bli så jäkla skoj... Ser fram emot det.. 

Har inte känt mig hungrig idag, tog en färdig nutrilettesmoothie till frukost och nu en shake och den smakade godare idag, riktigt god haha och nyponte....  kollar på americas next top model nr en miljon tror jag fast det är gamla avsnitt... 

Tror jag såg minst tre personer med halsduk idag...  e de mode eller...  själv gick jag omkring elelr jag menar går i sandaler, korta tights och trekvartsärmad skjorta.. det är juh sommar för sjutton eller när slutade augusti va sommarmånad.. för så jäkal kallt e de inte ute...  
Stormen har avtagit och regent upphört ett tag iaf...  

Nä man kanske skulle ta och hänga tvätten som vart klar ett tag nu...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0