ALLVARLIGT!!

kan man sakna en person så jäkla mycket... Gubben har juh bara vart borta i tre dagar... och alla nätterna har jag på nått sätt vaknat att jag legat på diagonalen med huvudet neråt i sängen...  Vart ska detta sluta??  haha 

vart på gymmet måndag: Indoor Walking och Tisdag: Zumba, skulle kört Indoor men fick ingen plats =( men men  next time ;)   Idag skulle jag kört Spinning 30 min och Powermid 30 min men mitt förbannade benhelvete bråkade som faen igår, kunde knappt gå sista biten ner för backen efter träningen går.. och då skulle jag upp tre våningar med sulky, sessan å träningsväskan.. Tog bara sessan å väskan, vagnen fick snällt stå kvar.. Min gulliga lillprins hjälpte sessan av med kläderna inne sen haha  Bra Killen!!

Göteborgskalaset håller juh p som bäst oxå.. eller ja Kulturkalaset..  och planen var för idag att åka in till trädgårdsföreningen med grannen och hennes lillkille  men vädret, ja detta jäkla väder.. Nepp tar det i morron ist tror vi för vädret skulle bli bättre =0)  För idag har det Vräkt ner massor dfast vi hann va ute ett tag iaf.. =)

  Var på Liseberg för nån vecka sen och gubben GILLAR INTE när det snurrar, vad är väl bättre då än att åka miniminikopparna (glömt namnet på den) med sin dotter som Gärna Vill Snurra hahahaha

Oturligt nog vann vi....       Så mer än hälften gavs bort haha 

Ser ut att slutat regna Peppar peppar...   Hoppas nu.. så vi kan kila ut en gång till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0