SÖNDAG

Har idag kört ett skiiitjobbigt pass!!!  Trodde jag skulle tuppa av nästan + att jag fick liiite känningar i min sablans vad!!  IndoorWalking, är som en blandning av spinningcykel och crosstrainer... jobbigt som faen men ska bränna bra!!
Jobbade sen efter så då kom gubben upp med mina två små kärlekar =) han skulle själv jobba!

Veckans träning:
Måndag: MRL + Bodypump
Tisdag: Vilodag
Onsdag: Bodypump
Torsdag: Spinning 45 min
Fredag: Vila
Lördag: vila men var jäääääkligt sugen på bodypumpen =)
Söndag: Indoorwalking *tummenUpp*

Alltså 5 pass denan vecka. Får se hur mycket träning det blir i veckan...  Ska ju jobba för min gamla handledare =)) ska bli skitskoj!!!

Men ett eller två  pass kanske man kan klämma in ;)

Nu e de natti natti =) 
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0