NU FÅR JA LA SKÄRPA MIG ELLER!!!!

Inte mycket händer i mitt liv!!!  Njuter av mammaledigheten med mina två pärlor =)

Lillsessan växer å växer, igår vart hon 6  månader =)  Stor kicka nu och gillar vällingen lika mycket som ersättningen.. det vart inte en enda min om att det inte smaka samma som hon vart van vid ur flasken haha Honär inte kräsen hon min lilla sessa!!

Tränat som en jävla idiot har jag gjort oxå.. Förra veckan körde jag                                                    

Måndag: Mrl och Bodypump 1 timmespass båda

Tisdag: vila

Onsdag: Indoorwalking på förmiddagen 45 min pass

torsdag: Spinning 45 min pass

Fredagen jobbade jag

Helgen ingen träning

Va på Walking with dinosauries på lördagen och det var en upplevelse...  sicka grejjer de hade =)=)=)
Söndagen jobbade jag

Denna veckan då??
Måndag: Mrl och body pump 1 timmespass
Tisdag: 30 min spinn 30 min power mid   och jäklar va jag va osmidig haha på power miden alltså mem effektiv magträning
Onsdag: Indoorwalking och jäklarrrrrrr va det är jobbigt, man  riktigt känner hur det sbränner i fettet hahaha
Torsdag: idag alltså skule jag jöra spinn men fasen mina ben måste vila 
Fredag i morron blir det mrl 75 min på kvällen 
LÖrdag och söndag jobbar jag =)

men 5 pass på tre dagar ska jag väl va nöjd över!

Idag när jag gick från dagis till affären så kände jag mig så smidig smal på nått sätt fast det är jag ju inte men känslan var underbar!! Sen har jag bara känt mig lat å eländig resten av dagen... byggt lego med sonen mm  Nu ska vi käka middag ochsne softa i soffan tror jag.,

Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0