DAGS IGEN!!

Måste bara säga först att våran kompis vatten har gått å nu inväntar de värkarna... Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh va spännande!! Utsatt datum var 12 mars!!  LYCKA TILL säger vi allihopa!!

Nu har vi hunnit va i kålmården å fira svärisarnas 40 iåriga bröllopsdag, en helg fylld mä aktiviteter för barnen - sonen å hans två kusiner. Till oss vuxna så spaade vi, mä ansiktsbehandling för svägerskan å mig svärmor å gubben tog massage, och det får ju inte jag =((( 

 I denna vattenfåra så va det strömt så mankunde bar aligga där å följa mä, jätteskönt!! Då sonen har väldigt respekt för vatten så får man leka ner honom och sen vill han inte gå upp haha.

lite mys mä sonen haha

 en bubbelpool på andra sidan bron som jag satt i en kooortis, är ju inte så bra när man e gravid men jag var ju bara tvungen.. aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh va skönt det va för ryggen å hela kroppen min.

på kvällen efter middagen så hamna kusinerna i lekrummet. Jättevarmt å äcklig luft men det brydde la inte de sig om, de trivdes som fisken i vattnet!! Lägg märke till va snygg han e mä  slips OCH halsband =D

på söndagen va vi in till djurparken och att gå på zoo när det är snöstorm va ju en ny upplevelse haha. Såg ingen giraff vilket ja vart besviken på men elefanter som va inne och noshörningar som sprang lika graciöst som en gasell på savannen.. jisses att dessa kunde röra sig så smidigt visste jag inte och snabba i snön va de oxå. Tyvärr så hade jag tappaat min mobil i golvet på lördagskvällen när jag ställde den på alarm så batteriet for ut och ingen pinkod i huvvet hade jag heller, den är ny så jag hadeinte lärt mig den så inga foton just nu iaf, väntar på kort från svärmor å ett filmklipp från tigrarna från svägerskan: min son - tigermat????

det börja så här, det låg en tiger intill glasrutan å jag knacka väääldigt försiktigtoch den kika en tredjedels sekund på mig sen så rikta den in sig på sonen som satt på en sån där vagn man kan dra grejjer + ungar i =)  och släppte han inte mä bicken, den stod på bakbenen å krafsa på rutan - blicken på sonen, den gick efter oss - blicken på sonen.. ja det va helt makalöst.. jag hade ändå min mössa mä stora gråa fluffsiga öron på!! Ja detta klipp ska ni få se senare när jag fått det!!

i denna "skåpssäng" sov sonen som en stock!! Ville sova fler gånger där. Rummet då?? Jo det var mindre än ett charter rum men vi sov ju bar adär och svärisarna hade ju en svit mä vardagsrum så där inne samlades vi å drack skumpa å fira dem innan middagen. Maten va buffe med ett buffebord till barnen och ett till vuxna. Sonen fick lax från vuxenbordet å det är ju en favvo. Barnen drack läsk, måltidsdryck gratis och det gjorde jag mä på fredagen men på lördagen gick de inte mä på att jag drack av deras.. snålt. Men det var gött!!
När vi skulle käka lunch på lördagen så fråga vi va som va i wooken, det fanns en enda wook å det va en grönsakswook, svaret vi fick va grönsaker! Ja men hallå, vad för grönsaker  alltså kärringen visste inte, vi frågade om de va thaigrönsiskor elelr vad, ja sa hon då men det va de ju inte!!  men jag tog den å den va god!!

Sonen å han lilla kusin, 6 mån äldre skulle på tigerhajk på hotellet, det va bara dessa två inbokade hahha så de va lika många barn som ledare lättvindigt för dem hehe de tyckte att de va kul iaf.

Kanske dags för lite magkort??

 bortse från min hängbuk bara haha

  jorden e platt som en pankaka jorden e platt som en pankaka haha

 här har vi en alien eller nått haha  nått putar ut haha

Sonen har bytt rum nu oxå.. till vårat gamla gästrum så vi va till ikea i lördags å shoppa detta till honom:
 en hylla å en trofast förvaring.. nu e han en stolt kille

Hade redovisningar heeela dagen idag. + en ny lärare som ingen fick bra vibbar om  jisses, hoppas att hon bättrar sig, hon hade suttit å himlat mä ögonen under en redovisning,.,..  oproffsigt!!!!  yeeeaack

men våran kändes bra, under vår disskusionsfråga så kände jag av lite förvärkar igen.. mysigt när man ska stå där å se proffsig ut haha, men tror att jag lyckades dölja det bra. i fredags vart jag till vaktmästeriet oxå för att få en nyckel till hissen på skolan men de hade ingen inne =(( ska kolla i morron om de har fixat en te mig!!  Börjar bli liite jobbigt att knalla upp till 5:e våningen nu haha

nepp dags att låta tanjentbordet vila lite nu.. mina händer domnar bort oxå haha

Puss å kram på er allihjopa

Kommentarer
Postat av: Zupermom

16:e var hon väl beräknad till?? Men nu börjar jag bli nervös... Har ju inte hört nått sen i morse ju... SPÄNNANDE!!!

2009-03-03 @ 15:23:32
Postat av: Mipi her self

oki.. jag har nog missat 4 dagar haha men hjälp va spännande!! Hoppas att allt går bra för henne!!

2009-03-03 @ 19:26:05
Postat av: Lina

Åhhh! Hade varit kul att ses när du ändå var i de här krokarna! Nej kom ju på att jag har ju ändå ingen bil! =( Kramkram

2009-03-06 @ 08:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0