HÖJDEN AV VÄNLIGHET !!

Är:  ska du med vagnen?? 
Mia: ööhh vaa?? 
vänlighet: ska du med spårvagnen??
Mia: Nejnej
Vänlighet: tänkte om du ville ha hjälp med vagnen!!
Mia: Tack så jätte mycket men jag ska inte med den!

Vad hände här tänkte jag!!  Det finns otroligt  vänliga själar trots allt!!

Historia: Satt med dottern (7 veckor gammal) i famnen och väntade på spårvagnen för att åka hem. en
ung tjej kommer fram och frågar om jag vill ha hjälp med barnvagnen  upp på spårvagnen. Alltså  snacka om fiolfodral på mig då hahaha

Sen har jag slutat att be  om hjälp med vagnen på de äldsta spårisarna för att jag får så sura miner tillbaka men det har kommit folk i förbifarten å hjälpt mig med den när jag hållt på å "boppat" upp den!!

TACK ALLA VÄNLIGA SJÄLAR!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0