ÅSKA SOL VIND REGN ÅSKA SOL REGN VIND SOL

Verkar som om att vädegudarna har väldigt svårt at bestämma sig =)

Min son säger: Jag älskar spenat mamma
Jag: Mmm du säger det!
Sonen: ja men jag gör faktiskt det mamma.
Jag: okej okej jag tror dig!! 
Sonen: jag gör det,
Jag: ja det är gott. 

Han vilel ha spenat till frukost lunch men får det till middag ist =)

Ska till gymmet sen...   nä inte träna för det är ingen barnpassning och gubben jobbar =( 
det är min favvo instruktör som ska köra mrl idag..... JAG VILL  skit oxå , men iaf så ska jag upp å tjöta lite mä henne och hon vill träffa dottern oxå. 

Maten sköter jag idag än så länge.
Igår så va det bra ända tills vi kom hem från liseberg.. P I Z Z A  uschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  blää men vi orkade inte, vart till backa plan på fm och sonen käka krabbburgare å jag tog en vidrig sallad på mc donalds fy va den va äcklig

Ingen träning än så länge vare sig igår eler idag  =((((((((((((((((( 
Nästra vecka börjar barnpassningen jiihuuuuuuu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0