OOOJ DÅÅ!!!

  • hmm vart har dagarna eller veckorna kanske jag ska säga tagit vägen???
    Inte vet jag!! 
    Vad har jag gjort då??
    Vart en hel vecka på praktiken å det är ju skoj, trivs ju där, men samma dag som jag började där fick min handledare två nya kollegor =)  Tur att jag har dig Mia sa hon haha japp!!
    De två nya tjejjerna är shyssta ;)  varandras motsatser hehe 

    På tisdagen fick jag hoppa in å jobba 3 timmar för de skulle ha planering, inte mig emot, sen kom de från en annan avd å fråga om jag kunde komma in mellan 12-16 visst jag kommer sa jag!!  tre sekunder efter att hon gått kom jag på att jag måste gå 14,45 för vi skulle till mvc kl 15,30  men det löste sig, jag var där till 14,45...  skönt med lite extra pengar hehe och nu på fredag ska jag jobba 9-17,45 så det blir bra...   mer money money hehe   I like money!!!   

    Förra helgen var vi på examensfest hos svägerksan...  på en mc klubb hehe coola killar som ställde ut ljus på borden å servera i baren haha  drack min godaste alkohålfria drink nånsin där och det var en KNUTTE som blanda till den haha han bjöd på den men sen när jag och kompisen gick till baren för att beställa en till så sa han att denna gången får jag allt ta en 10 per styck, trodde att den skulle kosta typ 25 då en mä alkohål kostade 50 ¨spänn.... men  när han blandade den så kolla jag sten noga va han hade i för en sån vill jag ha igen hahaha MUMS!!
    De hade en frågepromenad, de va två tjejjer som tog examen å fyllde år så de cirkulerade runt dem då... kom nog sist haha och singstars å jag sjunger ju bara vid matbordet och i duschen hahaha så där va jag inte mä heller hehe

    Mamma hade sonen å han saknade inte oss som vanligt  och det känns jäkligt skönt!!  

    MVC då.. va sa de??
    Jo att allt såg bra ut hehe  just i skrivandets stund så håller pärlan på å kickar å boxar haha Alltså det är ju en sån helt underbar känsla det, synd att ni karlar inte kan känna det!!!
    * Blodtrycket var paaahhhaaa jag minns inte men det är alltid bra!!
    * hjärtat på bebisen 130  
  • Magen 28 cm...
  • Vikt + 2 kilo  sammanlagt 4 kilo +          men de två sista kilosarna skyller jag på mitt chokladbehov hahaha

det var inte så mycket mer hos henne den gången...   nästa gång ska det stickas å grejjas  huuaa

Nu ska jag slappa lite soffan...  fingranra börjar göra somo de själva vill just nu  jobbigt!!
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Anki

Ingen fara kompiiiiiiisen, men tack ändå! :-) Kram

2009-01-30 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0