NÄÄÄÄEEEE

va jag vartt besviken när jag kom hem från skolan idag.....  hmmm funken vart utbytt till afro... ska jag gå eller inte??? ska jag gå eller inte?????  Jag gick iaf....  men det blir ingen bra träning när man e peppad för en sak så vart det inte av.. instruktören vart sjuk tyvärr...   Och afron vart inte riktigt som jag e van vid.. det var en afrikanska och det vart ett jäkla shakande på röven haha ARBETA MER MED RUMPAN TJEJJER  och jag suger verkligen på det =(((  men det var kul fast pulsen kom inte upp ordentligt så de va en miss....  nu kör vi 6 gggr på raken sa hon  men efter varje gång så vart hon tvungen att starta om musiken =(  hur bra e de då?? man kommer ju ur takten mm nä det var en miss=(   menjag körde på så gott jag kunde... 
Ojojoj va stor du har blitt nu sa flera på gymmet... grannen visste inget.. hon sa va säger han att du e tjock?!!!?  en av kollegorna på gymmet...  ja jag blir ju inge smalare sa jag,...  så kika hon.. nääh e de bäbis?? Det ahr du ju inte sagt haha nej inget jag ropar ut direkt!!

I lördags så körde jag bodypump.. och jag hittade åter igen mina bröstmuskler.. satan vilken träningsvärk jag hade i söndags morse när jag skulle sträcka på mig bläääärp   nää det var skönt egentligen
Vi städade hela hemmet från golv till tak efter och det tog ju sin lilla tid.. sen så hade köttet råkat hamna i frysen i fredags ist för i kylen som vi skulle ha på lördagen och det kom vi ju på och det skulle ta en evighet att tina så det fick bli pizza/kebab ist.. jaha det var den träningen det =P 

Söndags så skulle vi göra nått, åka nånstanns men jag vart så trött så jag bara grinade kändes det som , gubben skicka upp mig till sängen för att sova 1-2 timmar... läste lite sen somna å blev väckt TRE timmar senare... men en till två sa vi jue sa jag   Men detta behövde du sa han!   Min älskade prins.. han känner mig så väl!!  kanske för väl thihi  Jag vart på ett mycket trevligare humör efter oxå!! 

Det var skoj å se alla i skolan idag   nåra var dock borta men de kommer la i morron..

Balsamet vart slut i nåra dagar för mig nu.. måste köpa nytt!!!!!!!!!!!!!!!!!    så jag tog sonens natusan 2 in 1 äppledoft  Men här finns det ju balsam tänkte jag,.....  Yeeaah right  håret vart trassligare än vad det blir om jag inte  använder balsam.. så jag ska försöka borsta ut detta om en stund... hjäääääääälp!!

Idag kunde jag inte hålla mig längre... Köpte bebiskläder... men de hade ett mycket dåligt utbud på H&M som jag var på... ska fota en annan dag  den va såå söt!!

Puss och kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0