FUNK

Idag så var jag så jäkla trött.......   Sonen kom inte in vid 2-3 tiden inatt som han gjort de senaste 2-3 nätterna,  hade sagt till honom att han skulle försöka somna om i sin egna säng om han vaknade så tidigt... hörde hur hans säng knakade lite vid 3 tiden och sen vid 6 tiden men han kom aldrig in... lät precis som om att han klättra ner för stegen... men nej då... vid 7,40 cirka knakade det igen och han tände sin taklampa, jag smög mig in och han låg där uppe åt fel håll och stirrade i taket, vart jätteglad när jag kom in, han flög in i min famn... hmm började tro att han inte vågade komma in till oss... lilla gubben, han å jag gick ner vid 8 tiden, han kolla på disney toon och jag strök brevid.. sen fixa vi frulle och han sa till far sin att frukosten va klar men han var nog trött för han kom inte ner direkt... vi va i stort sett klara när han kom ner.. efter frullen så slog nån mig i skallen... jäklar va trött jag vart... kunde knappt hålla ögonlocken öppna... så jag gick upp å la mig å skulle läsa/vila lite....  sen vet jag inte va som hände under ca 2 timmar... men jösses va gött de va att sova lite..  gick upp lagom till lunch vi 13 tiden... var ju tvungen att äta innan jag skulle gå å träna...

Idag testa jag nått nytt.. Funk.. hmm gillar inte musiken så där nämnvärt och jag har ju koordination badboll TYYYYYYYYYYP
Men jäklar va skoj det var....   så det får ja gå på fler gånger... Hon som hade funken stod i rec. så hon fråga om jag skulle upp å träna, ja du du kan aldrig gissa va jag ska göra sa jag... Neeeeej ska du på funken??!!!!  AAAAHHHHA va roligt!!!!!     haha hon e bara för härlig...   Mia ska på funken, mia ska på funken dansa hon i väg å bytte om

Hur går det med min graviditet då.... 
Är väl i v26 tror jag  shit jag har tappat räkningen =/ 
Och pärlan rör på sig väldigt mycket!! Speciellt när jag läser för sonen på kvällen...    :-)
Halsbränna, ja fy sjutton... tänk om jag hade kunnat fått slipap den skiten iaf!! :-(  men nej då  glömde rennin eller nouvalucolen när jag gick upp till träningen så det kändes ju mindre najs!
vågen visar fortfarande inte mer än en uppgång på 2 kilo...  :-)
Händerna domnar i tid å otid :-(
Känns som om att hela underlivet ska ramla ut när som helst ibland :-(
Det känns fruktansvärt bra att var agravid :-))))

i måndags när familjen gick upp till gymmet så fann sonen en sån här:
 en isformation som ser ut som en snopp med pung å allt haha den va ju lite lattjo 
sen såg jag en sån här:

 och dessa två såg ut som butpluggs haha ja fantasin flöda iväg lite granna hahaha

Nepp nu ska jag ta min träningsvärk å gå å lägga mig...  hjälp  kommer jag att kunna gå i morron??  Shit.. jag måste verkligen plugga i morron så sonen slipper va på dagis torsdag och fredag!!

Kraaaam alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0