JULEN 2009

EN VIT FUCKING VIT JUL!!

Min son på fyra år har fått uppöeva sin FÖRSTA VITA JUL någonsin!! Tänk när en annan va liten så va de BARA vita jular =))) 

Vi var hos min käre mor på jul och det var så mysigt såååå.. kom dit på onsdagen å åkte hem på söndagen, skönt att bli omhändertagen lite ;) ;) ;) 

Fick böcker =)   älskar att läsa juh!  badskum..vad är en jul utan ett paket med badskum?? INGEN JUL!! Det var min söta lillebror som gav mig det i år, annars e de gubben =) en blå Mickey Mouse mus till min lappis.. den lyser coolt blått hahah, har nu änna kommit av mig att använda den trådlösa hehe, sonen gillar mussemusen iaf hehe, Lilla huset på Prärien säsong 1 hehe  nu ska här hängas framför tv.n hehe
En cool lampa till lappisen så jag ser tangenterna i mörker haha e ju blin juh.. fått vinkla skärmen så mycket innan men den funkar braa  har den på nu hahah ser lite nördigt ut haha
En wireless router JAA ÄNTLIGEN gick jag från 1990 tal till 2009 tal haha  
Mer höganästallrikar,  presentkort på bio till oss båda...  å pengar  å en martini av min mor!!  Den korkar ja upp på nyår när jag fixar supén =) 

Det bästa med julafton var att vi åkte pulka!! Det var läänge sen man kunde åka pulka på jul i södra sverige ;)    vart till krematoriebacken i trollhättan...  jisses vilken fart man fick... okej blötsnö men va sjutton... sonen åkte första vändan själv, jag lyckades visst styra in han i en enebuske haha sen  åkte han mä morbror å sen mä mig å sen mä pappa å sen själv ner för det brantaste  å körde rakt in i gärsgårn med pannan före.. gubben hann inte stoppa honom, han stod där nere å skulle hindra detta, ingen skada skedd han e sig lik, vare sig till det bättre eller sämre hehe Älskar dig min gullunge!! 

Tände ljus hos min älskade pappa och alla de andra som ligger på minnselunden, farfar - mormor - morfar- sambons avlidna mm.
Sambon fick fara hem å hämta enpåse med klappar vi glömt som skulel till  bl.a min gudson som vi skulle till på annandagen då hans syrra fyllde 15.. stora tjejjen nu.. jösses... henne har jag följt sen födseln..  mitt lilla hjärta =) 



Sen har jag fått höra nått mycket trist.... en kollegas dotter omkom i en otäck bilolycka i helgen oxå... kände henne oxå, jobbat ihop...  R.I.P

nää dags att följa hockeyn mer nogrannare känner jag

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0