VAD HÄNDE??

Hahaha ja inte fanken vet jag!!  Nu e de ju ett tag sen igen... hmm vad har hänt??  Ullared med en väldigt god vän och det vart ingen så farlig historia för mig, dryga 1000 spänn som jag kanske egentligen inte hade råd med, men jag var ju tvungen att hitta något till mig att ha på mig när jag skulle på Singing In The Rain....  och visst hitta jag  något, men kanske inte det snyggaste, men jag får la va nöjd. En massa fillingar till sonen. en UVdräkt som han ska ha på beachen så han inte bränner sig, men va fanken han har ju mammas pigment hahahaha mammys boy!!

Vi åkte å  lämna sonen hos mommo i stugan i Lysekil på fredagen och grillade sprang i bikini på tomten med en jäkladrake som inte ville flyga, men fläsket fick sig en tur i det fria iaf.  tur att ingen ser in på tomten  hahaha stackars grannar. Tog av sonen blöjjan när vi kom dit och sen så gick han utan hela helgen förutom på natten, men han e ju torr på morronen så det är väl dags att sluta va så feg och testa utan!! Han klara sig jättebra så nu e de bara blöj på natten som gäller. *stolt mamma och pappa* 

Hem och duschade å tog spårisen till scandinavium å kolla på Singing In The Rain! Sketabra!! Rekomenderar verkligen denna musikal. Cleas Malmberg och Maria Lunndqvist va klart bäst, man skratta hjärtligt mest hela tiden! Detta var gymmet som bjöd på! Man tackar och bugar! Efter musikalen så drog vi in till avenyn och ett par cider på Bryggeriet, konstigt, jag kände mig lite gammal hahaha i vårat sällskap iaf haha men va fanken ju äldre desto visare eller not!! =)))))

PÅ lördagen tog vi en liiten sovmorron, passa på när sonen inte va hemma, men kan man sova då eller?? eller joo vi käka ju frulle kl 11 tror jag, sen så bar det av till Liseberg och mötte upp en del av gänget från Frillesås, tjejjer å tjejjer å två små killar hahahahah å min gubbe då haha  Vi kände att de va himla gött att gå där utan en son med väldigt mycket spring i benen och framför allt slippa vagnen. Vi tog en tur i balder, kållerado, där givet vis jag fick allt vatten på mig men kjolen va snabbtorkad, när jag va torr igen så var det dags för flumeriden och den ska vi ha upp sonen i hahahah stackars kille!! Jukeboxen tog vi en tur i oxå, där åkte jag själv i en bil och satt och skratta helt hysteriskt alldeles själv haha That´s me!! vi va visst lite breda över arslet kompisen å jag för hennes son satt klämd mellan oss, tycker egentligen inte om att åkasjälv men hade ju ball ändå!!  Sen så fick vi dra oss hemmåt å handla för lillebror och sambon skulle komma. Vi grilla å hade det mysigt. En del jordgubbs/limecider vart det vin till maten och en päronvodkadrink, mumma! Spela uno, sketgubbe (vänd10an) sen  kanske det var nått mer menjag minns inte!! PÅ söndagen så slappa vi på balkongen å spela lite kort, drack litervis med vatten och sen käka vi kebabpizza med pommes på hahah och den satt som en smäck hahaha
Mommo va hygglo å körde den en timmes omvägen för att lämna av sonen och han vart sprudlande glad när han kom hem, men sa inte så mycket förrän vi kommit innan för dörren. 

Har tränat bra denna veckan tycker jag, måndags Mrl tisdag gym  onsdag gym och step idag slappar jag i morron jobbar jag hela dagen sen på lördag blir det mrl för det har jag bokat upp mig på nu! 

Nepp ska väl hoppa in i duschen efter att jag fuskat i solariet *fy fy fy fy fy fy fy* som om jag behöver det haha
Har haft så jäkla ont i mina hälar så jag har ju vart till läkaren, fick ingen kortison men han ska skicka remiss till röngten. och när får man komma dit då?? Om tre år eller?? efter vårdstrejken!! fyttefan men ska ringa å kolla om de vet på ett ungefär hur lång tid det tar innan!! men idag så har jag en kanonbra dag med hälarna och jag e inte lika stel alls som jag vart de senste veckorna. Gubben såg direkt på mig att jag mådde bättre!! Känns underbart!! Jiihuuuuuu

Naae kanske ska gå upp å göra gubben  sällskap på balkongen innan jag duschar *blink blink*  

Hej svejs alla galna människor där ute i etern!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0