MONSTER JAM

Ja de va riktigt grymt bra!!!!!!!!!!!!!!
Vi bestämde nästan direkt att vi ska gå nästa år mä!! Sonen va duktig i längden mä öronproppar el kåpor!! Pilla ur propparna å jag fick ej hålla för hans öron och inga kåpor till en början. Men det höga ljudet när de gasa upp verkade inte störa honom men va fanken  jag pilla i å han pilla ur hahahaha
Han skulle bara sitta i mitt knä =///  jag fick ont i benen för de va liite trångt, folk på båda sidorna av oss, vi hade ju bara två stolar oxå, soen gick in gratis om han satt i knät, visst sa vi det kör vi på hahaha  men vi flytta högre upp på läktaren så att vi hade EN HEL RAD SJÄLVA!!! så då kunde ju sonen röra på sig lite + att han fick en egen sits. De va han nöjd mä... När de kom till den sista delan av monster jamen så va de freestyle coolt hehe  då satt sonen å bara vänta på att El Torro Loco skulle köra, han hade fått en sån leksaksbil å den tog vi fram när vi hade flyttat upp oss, och den spruta ut rök genom "nosen" å detta tjöta han ju givetvis om hela tiden sen å då missa han när den bilen krascha haha. Vi stanna på Halta Lottas krog å käka efter å är rök å rök å rök de ur den stackars bilen sa han hahaha stackars de andra gästerna för han va ju så uppspelt han satt ju inte stilla, satt å hoppa på stolen, men de va för att han va kissenödig.. han hade ju iof blöjja men ändå.. vi gick å kissa å sen satt han såå fint men det rök fortfarande ur nosen på den hahaha

Han va torr även denna morronen så nu ska vi säga till på dagis att han kan vila utan blöjja.. men de kan ha den på om de vill.. hehe men helst inte ler..

ja ja nu ska jag kopiera arbetsgivarintyg!

Puss å kram ses på stan


Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Hihihi, tror jag det att han va helt uppspelt. Coola bilar ju.

2008-06-15 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0