LYSEKIL

Mmmm vad härligt de va i helgen.. mor min kom å hämta mig på fredagseftermiddagen så drog vi till stugan.. Det var såååå varmt men en cider svalna av oss ganska fort ;-)
Sonen satt som en prins i sin nya bilstol som mommo köpt... ja mamma min har köpt en till sin bil oxå så slipper vi släpa när vi ska dit hehe
Det var varmt och LJUST fram till 23 nästan.. sen fick vi änna ta på oss en tröjja å braller.. men de va tre envetna  jäkla mygg eller nått som hann bita mig.. såg det när vi skulle ta kvällstvätten..  på bakarmen precis vid armhålan hade jag tre stora röda märken.. men de klia inte.. Kestine hehe räddaren i nöden.. Tack du Pste... som sa detta till mig!

Jag var ju tvungen att pumpa upp poolen direkt när vi kom fram    mmm en cider i poolen e ju guld.... ler  Dock inget vatten än.. tyvärr så kunde vi bara fylla på till mitten drygt av nedersta ringen =(  men brunnen va inte så full så vi va ju tvugna att spara på vattnet då vi skulle bli 8 pers till där ute... Lillbrorsan mä tjej och hennes familj-mor, far, syster, moster,man och sen kom ju vår storebror oxå.. Det var himla trevligt iaf. Grillade, jag fick min älskade karré hehe och färskpotatis mmm kan de bli bättre. Lite vin på dä mä...

Vi firade sonens 3 årsdag 1,5 vecka i förtid då vi firar den mä mommo &co nu till helgen  mä famror ocg farfar och kusinerna och gammla mormor.. ja de ä sonen som säger famror =))) Men han var inte p superhumör när vi skulle fika å käka tårta =(  han ville inte ha.. hmmm nått e fel mä grabben tänkte ju ja då.. fråga om hanva trött.. ska vi gå in å läsa lite, sagt å gjort.. la oss och börja läsa Halvans Här kommer sopbilen.. men han andades väldigt ansträngt... kände på pannan---- VARM, kokade.. hämta mamma så hon fick känna oxå.. Och det är så jäkla typiskt.. För en gångs skull hade jag INTE mä mig temp, å ipren.. så ut till altanen, fråga storebror om hankunde köra till stan och apoteket.. visst,  på g in dit så slog de mig att apoteket stänger väl tidigt idag-lördag! Vi körde till sjukan direkt.. in och de va ju helt öde... HALLÅÅ  tänkte jag men det rörde sig innan för en dörr så jag gick dit, förklara situationen, fick iprn men ingen temp hade de, "vi har bara två tempar"  jaha vae de för sjukhus då?????? skitsamma tänkte jag.. bara han får iprenen snabbt nu så att han inte börjar krampa, han fick den, de andra hade gått till badet och bada.. vi ville oxå det så mamam va snäll å va kvar mä honom.. Mmmmmmm underbart i havet =))

Hoppa i en snabbis och sen så satt jag upp å tjöta lite sen kände jag att jag va tvungen att bli en ansvarsfull mor så jag gick tillbaka till stugan, han va vaken å lekte.. Fråga om han ville ha mer paket.. men de hade han visst redan öppnat hahahahah  mamma hade stått och diskat och hörde han ropa "MOMMO MEA PAKET" och så rev han upp dem haha sötnosen..
Det han fick i present va han nog väldigt nöjd mä: en stor orange sopbil av morbror å tjej, en grön lastbil mä släp å timmer på av mommo + en silversked till samlingen, en bulldozer av stora morbror, såpbubblor av någon jag inte vet vem av, kanske brorsans tjejs familj...  av liten Grave digger bil, bältesskydd mä Mc Queen, en polisbåt som åker i vattnet mä batterier.. ,memoryspel mä spöket laban det fick han av oss... mer blir de ju på lördag.
han fick tyvärr en släng av feber när vi skulle käka, va inte på nå mega humör då heller =((

Vi käka lite tårta inna vi åkte hem på söndagen så att han fick blåsa då´rå
men han käka ingen tårta heller hahah han fick lite bulle medans han kolla på film å mamma å ja plocka ihop oss inför hemfärden..

Helgen va helt perfa iaf.!!! ja e supernöjd, gött å slippa sitta hemma å uggla själv!!

Detta är ett favvo kort på honom just nu!! Min lilla söta älskling!!









Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Han är så himla lik dig :-)

2008-07-08 @ 11:45:33
Postat av: Me self

Ja de säger det ja.. till gubbens sora förtret

2008-07-08 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0