ÄNTLIGEN!!

mmm idag kom mitt efterlängtade brev från sjukvården!!! Men jag vart inte mer klok för det =// stod inget i brevet va de e för knaseri mä mina hälar, bara att jag fått en tid, 1 september på ortopedteknik Totmottagningen Team 1, team 1 låter ju nästan allvarligt hahaha. Ingen hint om vad som är knasigt =(  Jag vill ju veta jue!!! Jaja det är ju bara att gå här och väääääänta!! Snacka om att just den väntan kommer att kännas lååååååång!!! =((  jaja bara att bita ihop!!

MMM igår körde jag hårt mä min träning
75 min MRL och sen 30 min Power Mid och det är som core tufft som faen så både magen och ryggen fick sig dubbel genomkörning igår.. kändes skitbra!!
Maten igår då??
Frulle: 2 ägg, liten smoothie på blåbär hallon, vaniljyogurt lite lättmjölk
Lunch: äggröra, 3/4 laxkotlett som vart kvar sen dagen innan gurka tomat morötter 2 STORA glas vatten
Middag: 3 tunna falukorvsskivor, äggröra och sallad på halva tallriken
Kvällen: 2 *pisk på fingrarna* grova mackor mä pastej, behöver järnet ;) 1 nektarin
Mellanmålen: päron  

Fy satan för att äta så ofta, det är verkligen skitjobbigt, Kan inte äta om jag inte är hungrig blääärp

Nepp nu tackar jag för stunden... kan bli en uppdatering senare

Puss och kram

Hej igen!! Sitter här och väntar på att sonen ska städa upp alla miljoner bilar som ligger på golvet i vardagsrummet så att vi kan damsuga.... Han ville ju så gärna damsuga så då får han ju städa oxå... fixade Två "färjor" åt han av pappskivor förut å han satt läänge å väl å körde dessa mellan mattorna i vardagsrummet, ja han har ju sitt rum på övervåningen så han får ha sina leksaker i vardagsrummet då, tycker att han e lite för liten att leka på sitt rum där uppe fortfarande då han kan va jäkligt full i fan, skulle väl sluta mä att han tvättar sina grejjer i tvättmaskinen haha

Hej då  igen !!

Kommentarer
Postat av: Anki Ö

Skönt att brevet iaf kommit men dom kan väl fasen skriva vad som är fel!!!

2008-08-07 @ 16:07:40
Postat av: Zupermom

väntar oxå otåligt på vad svaret blir den 1:e... Har förresten äntligen uppdaterat min blogg... ler... Bättre sent än aldrig... Synd att ni inte kan komma i morgon... Hade vart kul att festa ihop...



Hälsa familjen...



Kramar i massor...

2008-08-08 @ 20:48:46
URL: http://zupermoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0