YEEAAAHHH

Sablar va ja va duktig idag på bodypumpen...   la på lite mer kilon på stången än vanligt, pressa mig igenom bröst å triceps...  så gäddet borde va någorlunda fast till sommaren 2008 ;P  Nepp känner mig mycket stolt!! så jag ska koka två ägg nu.. det får bli min kvällsmat..  inte det godaste men men.

Gjorde inte så mycket idag, vart till stan å inhandlade lite linser så jag ser vart jag boxas i morron =)  och försökte hitta en STOR skjorta till älsklingen.. til helgen å vårat STORA party hehe...  Slappa lite efter jag kom hem från stan, glutta lite såpa.. Days of our life....  patetiskt eller hur hahahaha de kolarvippen en efter en *ASG* men jag somna ju givetvis så fort ja la huvvet mot nudden i soffan.... som vanligt hehe 

Nu ska jag fixa äggen å sen e de Desperate Houswifes hehe  till  göbböns stora förtret

Tjelleveppen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0