JOBBA IGEN

Kompisen ringde mig förut när jag var ute med zäbbä å sparka boll, och det var kris på hennes jobb, och hygglo som jag är så Visst jag ställer upp, men svaret kom ju inte direkt kan jag ju inte direkt påstå =/  jag hatar att städa och det är ett städjobb, allt mellan 1-3 dagar, kanske längre. Men efter noga övervägande så ringde jag och sa Visst, mia ställer upp vettu =D  Spara kassadagar + att det ger ju mer att jobba, så kl 3,45 piper klockan i morron bitti, börjar kl 5  huuua ja e ju änna van att gå upp vid 7,30 men kommer man bara upp så e de ju inga problemos. slutar 13,30  Så nu hoppas jag verkligen att mitt ben inte fuckar upp sig som det gjorde sist och då hade jag ont i 3 veckor, fy fasiken va det vart jobbigt!! Och inget sjukintyg fick jag från VC.  Så nu har jag laddat Podden med massa bra städmusik så det ska allt gå bra!!

For till IKEA idag för att köpa en ny stor fin säng till zäbbä men den va SLUT!!  *muttrar mycket och mer* det var inte bara vi som va å klämde på sängen som stod där och fick denna hopplösa blick som vi fick... Var ju helt inställd på att få skruva, är ju lite av en skruvfetisch *skrattar hjärtligt* var på allt va skruvar heter när jag var liten, skruvade ur skruvarna till toan när pappa satt där inne så han fick handtaget i näven  hahha som tur va så kunde man gå genom badrummet... va han glad på mig sen, han tyckte allt att de va lite roligt, men det var nog bara för att han  kunde komma ut utan problem, annars så hade väl jag suttit kvar i klädkammaren hos mamma =)  men iaf så kommer sängen in igen v.45  stackars kille.. men ändå inte, han e ju bara två år, hade han vart tre så hade han nog förstått va vi sagt, har ju sagt i nåra dagar nu att vi ska köpa en ny säng till honom, ingen respons har vi fått på det, han fattar inte va köpa ny e och det får jag väl var glad över så länge det varar.

Mmmmm va jag gillar denna årstiden, nu kommer satsumasena hahah ja min grammatik e ju inte den bästa ;P och de vi köpte idag va sååå goda, Mums!!!

Tjelleveppen från en mia som antagligen inte kommer att sova så mycket inatt med en svag oro om att inte vakna i tid hahahha så knäpp man är ibland!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas det gick bra att jobba idag. Skönt med lite extrapengar även om det är väldigt tidigt på morgonen. Vad är det för säng han ska få? Kram

2007-10-08 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0